Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Litoměřice / vrchní referent/referentka/rada v Oddělení kontrolním II

vrchní referent/referentka/rada v Oddělení kontrolním II

Generální finanční ředitelství nabízí 2 volná pracovní místa na pozici vrchní referent/referentka/rada v Oddělení kontrolním II. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 21 260 do 31 240 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Generální finanční ředitelství, Finanční úřad pro Ústecký kraj, Územní pracoviště v Litoměřicích, okres Litoměřice. Nástup možný od 31.3.2022. Další informace Vám poskytne Mgr. Petra Satranová.

Zaměstnavatel: Generální finanční ředitelství
Místo výkonu práce: Litoměřice
Platové ohodnocení: 21 260 – 31 240 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 31.3.2022 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Ředitel Finančního úřadu pro Ústecký kraj jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále též „zákon“), vyhlašuje spojené výběrové řízení na služební místa č. 250463 a 251092 - vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním II, v oboru služby „Daně, poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění a hazardní hry“.
Místem výkonu služby jsou Litoměřice.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Bude-li na základě výsledku výběrového řízení na volné služební místo zařazená osoba, která dosud úspěšně nevykonala úřednickou zkoušku, přijme se tato osoba do služebního poměru na dobu určitou, a to s trváním 12 měsíců.
Má-li být na základě výsledku výběrového řízení na volné služební místo zařazena osoba, která není státním zaměstnancem, nebo osoba, která dosud úspěšně nevykonala úřednickou zkoušku, stanoví se jí zkušební doba v délce 6 měsíců.
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 31. 03. 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu do 10. platové třídy.
Na základě Usnesení služebního orgánu ze dne 04. 01. 2022 č. j. 278/22/7425-20290-506191 byla výběrová řízení na tato systemizovaná místa spojena do jednoho řízení.
Služba zahrnuje zejména:
- Provádění místních šetření, daňových kontrol, zejména daně z přidané hodnoty a daně z příjmů fyzických osob.
- Provádění postupů k odstranění pochybností.
- Zpracování kontrolních a souhrnných hlášení.
- Práci s právními předpisy, zejména: zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád, zákon č. 586/1992 Sb., o dani z příjmů, zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví.
- Řdičský průkaz sk. B výhodou.
Nabízíme:
- stabilitu a zázemí velké státní organizace
- motivační ohodnocení ( tarif+ další nárokové příplatky)
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- Víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
2
- možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
- možnost profesního růstu
- možnost zahraničních stáží.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 27. 01. 2022, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Ústecký kraj, Velká hradební 61, Ústí nad Labem 400 21, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna2500@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: qjfn2bj
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Spojené výběrové řízení SM č. 250463 a č. 251092 – ÚzP v Litoměřicích“.
Více na stránkách Generálního finančního ředitelství.

První kontakt

Kontaktní osoba: Mgr. Petra Satranová

Referenční číslo ÚP: 24125660745
Poslední aktualizace: 13.1.2022

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 18.1.2022.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů