Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Terezín / pracovník/pracovnice v sociálních službách, pečovatel/pečovatelka

pracovník/pracovnice v sociálních službách, pečovatel/pečovatelka

Město Terezín nabízí volné pracovní místo v oboru zdravotnictví na pozici pracovník/pracovnice v sociálních službách, pečovatel/pečovatelka. Práce na zkrácený úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr/Dohoda o pracovní činnosti na dobu neurčitou s ohodnocením 170 Kč/hod. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je Město Terezín, okres Litoměřice. Nástup možný od 1.1.2023. Další informace Vám poskytne Bc. Alena Rendášová, , tel.: 602 481 413, e-mail: alena.rendasova@terezin.cz.

Zaměstnavatel: Město Terezín
Místo výkonu práce: Terezín
Platové ohodnocení: 170 Kč / hod.
Typ pracovního vztahu: Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně: 20
Pracovní poměr: Od 1.1.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, Dohoda o pracovní činnosti

Poznámka zaměstnavatele

požadavky:
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič!
- výhodou je akreditovaný kurz pro pracovníky v sociálních službách, lze absolvovat v průběhu zaměstnání
- zkušenosti s péčí o seniory, osoby se zdravotním postižením
- komunikativnost, pozitivní a empatický vztah k seniorům a osobám zdravotně postiženým
- uživatelské zvládnutí základní práce na PC
- smysl pro zodpovědnost, spolehlivost, trpělivost, psychickou odolnost, odolnost vůči stresovým situacím, časová flexibilita
- zdravotní způsobilost, bezúhonnost (před uzavřením dohody musí být doložena Výpisem z rejstříku trestů)

Náplň práce:
- poskytování terénní pečovatelské služby seniorům a lidem se zdravotním postižením v Terezíně a jeho spádových obcí - Nové Kopisty, České Kopisty a Počaply
- jedná se o pomoc lidem zvládat běžné každodenní úkony tj. pomoc při zvládání péče o vlastní osobu, pomoc při osobní hygieně, pomoc při zajištění a podání stravy, pomoc s péčí o domácnost, doprovod k lékaři. Dopomoc se poskytuje ve vlastní domácnosti klienta.
Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem, osobně po telefonické domluvě.Denně od 8.00 do 18.00 hodin.

Zájemci o tuto pracovní pozici musí předložit:
" přihlášku s uvedením jména, příjmení uchazeče, datumu a místa narození uchazeče, místa trvalého pobytu uchazeče, e-mailový nebo telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče
" profesní životopis
" kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání + příp. kopii dokladu o absolvovaném kurzu

Žádosti s uvedenými doklady prosím doručte:
" osobně po telefonické domluvě na tel. čísle 602 481 413 (Bc. Alena Rendášová, vedoucí OSSV)
" osobně na podatelnu nebo poštou na adresu: Městský úřad Terezín, nám. ČSA 179, 411 55 Terezín
Na obálku je nutné napsat "DPČ - PEČOVATEL/KA"!
" mailem na alena.rendasova@terezin.cz

Kontaktní osobou pro další dotazy: Bc. Rendášová Alena, vedoucí OSSV MěÚ, tel. 602 481 413, 416 782 227

Tato nabídka zaměstnání byla zveřejněna dne 14.11.2022 vyvěšením na úřední desce a umístěním na webových stránkách města www.mestoterezin.cz.

První kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Alena Rendášová
Telefon: 602 481 413
E-mail: alena.rendasova@terezin.cz

Referenční číslo ÚP: 26431580732
Poslední aktualizace: 15.11.2022

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 27.11.2022.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů