Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Litoměřice / virtuální asistent/asistenta

virtuální asistent/asistenta

Asistentka CZ, s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru obchodu a cestovního ruchu na pozici virtuální asistent/asistenta. Práce na plný úvazek ve dvousměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 31.3.2026 s ohodnocením od 25 200 do 35 200 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je Asistentka CZ, s.r.o., provozovna Litoměřice, okres Litoměřice. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Petra Vejvodová, tel.: 739 901 982, e-mail: petra.vejvodova@peceprozakazniky.cz.

Poznámka zaměstnavatele

Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.
Naše požadavky
Zodpovědnost
Produktivitu
Schopnost určovat priority
Angličtinu alespoň na střední úrovni (B2)
Komunikativnost
Dochvilnost
Výbornou znalost českého jazyka
Pečlivost
Chuť se rozvíjet a učit se nové věci
Samostatnost
Rychlou orientaci při práci na PC
Psaní všemi deseti
Týmového ducha
Nabízíme:
Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy.
Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den.
Možnost sama si organizovat práci i čas.
Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe
naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým
množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v dobré dopravní dostupnosti.
A mimo jiné báječné firemní akce.
Týden dovolené navíc a sick days.
Kde sedí virtuální osobní asistent/ka - ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít
plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří.
Pracovní náplň :
Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky
Administrativní a organizační podpora klientů
Správa příchozích a odchozích emailů
Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu
Korektury textů
Správa kalendáře a organizace schůzek
Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému
Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky
Hlídání termínů a pravidelné připomínání
Tvorba tabulek a zpracování dat
Plánování tras
Rezervace letenek, hotelů a restaurací
Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora
Přepis záznamu z jednání
Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti
Denně další a další nové výzvy.
Litoměřice +- 30 km - dojezdnost.
Zaměstnanecké výhody : stravenky, sick days, vzdělávací akademie, týden dovolené navíc
Způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: Asistentka CZ, s.r.o.
Místo výkonu práce: Litoměřice
Platové ohodnocení: 25 200 – 35 200 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Na dobu určitou do 31.3.2026
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Petra Vejvodová
Telefon: 739 901 982
E-mail: petra.vejvodova@peceprozakazniky.cz

Referenční číslo ÚP: 30837700778
Poslední aktualizace: 6. 5. 2025

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 16. 5. 2025.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů