Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Litoměřice / virtuální asistent/asistenta

virtuální asistent/asistenta

Asistentka CZ, s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru obchodu a cestovního ruchu na pozici virtuální asistent/asistenta. Práce na plný úvazek ve dvousměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.6.2026 s ohodnocením od 25 200 do 35 200 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je Asistentka CZ, s.r.o., provozovna Litoměřice, okres Litoměřice. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Petra Vejvodová, tel.: 739 901 982, e-mail: petra.vejvodova@peceprozakazniky.cz.

Poznámka zaměstnavatele

Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny.
Tato služba je oblíbená po celém světě a v ČR jsme byli první, kteří ji spustili.
Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.
Naše požadavky:
Zodpovědnost
Produktivita
Schopnost určovat priority
AJ alespoň na střední úrovni (B2)
Komunikativnost
Dochvilnost
ČJ
Pečlivost
Chuť se rozvíjet a učit se nové věci
Samostatnost
Rychlou orientaci při práci na PC
Psaní všemi deseti
Týmového ducha
Nabízíme:
Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy.
Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den.
Možnost sama si organizovat práci i čas.
Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe
naplánovat tvůj volný čas.
Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat.
Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v dobré dopravní dostupnosti.
A mimo jiné báječné firemní akce.
Týden dovolené navíc a sick days.
Kde sedí virtuální osobní asistent/ka - ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít
plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi.
Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří.
Pracovní náplň :
Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky
Administrativní a organizační podpora klientů
Správa příchozích a odchozích emailů
Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu
Korektury textů
Správa kalendáře a organizace schůzek
Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému
Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky
Hlídání termínů a pravidelné připomínání
Tvorba tabulek a zpracování dat
Plánování tras
Rezervace letenek, hotelů a restaurací
Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora
Přepis záznamu z jednání
Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti
Denně další a další nové výzvy.
Litoměřice +- 30 km - dojezdnost.
Zaměstnanecké výhody : stravenky, sick days, vzdělávací akademie, týden dovolené navíc
Způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: Asistentka CZ, s.r.o.
Místo výkonu práce: Litoměřice
Platové ohodnocení: 25 200 – 35 200 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Na dobu určitou do 30.6.2026
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Petra Vejvodová
Telefon: 739 901 982
E-mail: petra.vejvodova@peceprozakazniky.cz

Referenční číslo ÚP: 31378280711
Poslední aktualizace: 14. 7. 2025

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 30. 7. 2025.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů